Blog

Savjeti za uspješnu Facebook prodaju

 

Društveni mediji, Facebook u prvom planu, dokazali su da su najvjerodostojniji medij za pokretanje interesa mase, te kupovinu putem istog.

Nakon što smo se odlučili za jedan, dva ili sve načine Facebook prodaje (svakodnevnim postovima, linkanjem na webshop, Facebook shop, Shopify, E Commerce, Inbox, Messenger prodaju itd), neophodno je slijediti nekoliko savjeta da uspijemo u našem nastojanju i pretvorimo digitalni svijet prodaje u svoje robne kuće, koje će kupci vrlo rado svakodnevno posjećivati. A ZIPR digitalci će Vam pomoći u tome!

Sinergija stvaranja smisla lokalne zajednice i isticanja vrijednosti mjesta gdje proizvodimo, promoviramo i prodajemo! Isticanje bitnih dešavanja u našoj lokalnoj zajednici, te sponzoriranje istih kao šlag na tortu, kao i praćenje svih kalendarski bitnih datuma, izdvaja nas od mase mediokriteta koji svakodnevno objavljuju suhoparne informacije o svom produktu. Biti dio zajednice na bilo koji način, te plasiranje najvažnijih info o tome (1-2 slike uz kratki post ili eventualno kratku izjavu relevantnog predstavnika kompanije) utrostručuje značaj pri odabiru baš našeg proizvoda u masi drugih. S obzirom da je Facebook inicijalno i nastao kao platforma za prijatelje i porodicu, povezivanje sa lokalnom zajednicom je Must have.

Content i samo Content!Raspon pozornosti je kratak, a feedovi vijesti korisnika postaju pretrpani jako brzo. Stoga ne ograničavajte postove na zidu na oglasne obavijesti i slično. Postavljanje otvorenih pitanja našim kupcima na Facebooku o aktualnim događajima ili našim proizvodima, ili čak Tražimo od Vas savjet, osiguravaju vam da ostanete na njihovom mentalnom radaru.

Promoviranje linkova na kojima prodajemo! Nije dovoljno samo postati sliku, dvije i objaviti prostu rečenicu kao uvod istih. A onda se potom pitati zašto nam je npr. web page slabo posjećena, Facebook Shop itd kanali online prodaje. Facebook je odličan način promocije svih digitalnih kanala na kojima smo! Post može biti npr. Na more sa novom linijom kupaćih kostima! Na linku …………… pronađite omiljeni komad za kupanje i uživajte na zasluženom odmoru. Naručite online putem istog linka na kojem možete pronaći sve dodatne informacije o Vašoj narudžbi, ili nam se jednostavno javite putem Inboxa. Tu smo i postojimo zbog Vas!Potencijalni kupci će postati kupci kada im date doznanja da ćete se pobrinuti oko njih.

Povećajte bazu E mail i telefonskih pretplatnika! Postoje razni načini prikupljanja e mail adresa i kontakt brojeva naših korisnika. Osim web pagea, web shopa, Facebook Shopa, mail marketinga, sms marketinga, nagradnih igara, postoji način selektivne objave posta Odgovor na traženu informaciju možete dobiti putem Inboxa! Dovoljno je da ostavite Vaše podatke u Inbox, a odgovor dobijate čim prije!

Promocije, popusti! Neminovno je da se prodaja „poveća“ svaki put kada istaknemo neku promociju ili popust. Dobro osmišljena kampanja neće značiti gubitak, nego dobitak.

Blog share! Pisano je pravilo da dva bloga mjesečno je sasvim dovoljno da se predstavimo krajnjim kupcima kroz nove kolekcije, pravilan odabir proizvodakojeg prodajemo. Blog share na Facebooku sa linkom na web page ne povećava samo Facebook prisutnost, nego i web posjećenost.

Web shop share na Facebooku! Kako svaki dan broj posjeta na društvenim mrežama rapidno raste, dvije objave sedmično kao post na Facebook pageu kojima reklamiramo Web shop povećat će posjećenost weba i na ovaj način. Npr. Nova kolekcija donosi pregršt noviteta, čak i za one najzahtjevnije. Sigurni smo da ćete pronaći nešto za sebe i ovoga puta, jer brinemo da Vam omogućimo trendy proizvod, a naši radnici da izbor bude krojen po svjetskim standardima, prateći trendove posljednih brend modela! Ispod ovog posta kačimo link Web shopa koji krajnjeg korisnika upućuje na odabir.

Promotivni kod! Poklon Promotivni kod dodjeljujemo po ličnom nahođenju svakom npr. hiljaditom „lajkaču“, kojim mu garantujemo besplatnu dostavu.

Narudžbe putem Inboxa! Dozvolimo našim potencijalnim kupcima da naruče robu putem inboxa, ukoliko imaju određene probleme sa webshopom ili bilo kojom drugom platformom za prodaju. Pa čak i ako ne žele na drugi način naručiti, omogućimo im i to. Vrlo je važno prenijeti narudžbu sektoru koji se bavi isporukom na vrijeme.

Komunikacija sa kupcima je najvažnija! Ukoliko imamo upit na postu ili inboxu za cijenu ili dostupnost nekog artikla, vrlo je važno odgovoriti u što kraćem roku na istu. Ako ne želimo isticati cijene javno, dovoljno je odgovoriti Poštovana, odgovor na traženo pitanje možete pronaći u Vašem inboxu. Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju. Želimo Vam ugodan dan. Vaš ZIPR tim

Cjenovnik! Vrlo je važno da osoba koja vodi Facebook page uvijek pored sebe ima cjenovnik. Informacija je od krucijalnog značaja, a kupci su ti zbog kojih kompanije postoje.

Fotografije i mape maloprodajnih objekata. Veoma veliki broj kupaca želi pored sebe imati fotografije radnji koje mogu posjetiti. 360 stepeni fotografija unutar objekta daje kupcu na uvid djelimično u asortiman koji se nalazi u tom prodajnom objektu. Slika objekta slikana na samom ulazu u isti uz mapu svakom kupcu uvijek dobro dođe kao odličan orjentir.

Digitalni svijet ne postoji isključivo za digitalnu kupovinu! Istina je da postoje razni načini online prodaje, ali komunikacija i prisutnost u digitalnom svijetu je nevjerojatnih 50% fokusirana na „navođenje kupca da posjeti radnje i uživo“. Svake sedmice upoznajemo Vas sa jednim od naših maloprodajnih objekata, asortimanom u istim i našim vrijednim radnicima.

Galerija/Snimak fabrike gdje se „sve to odvija“: Odličan pokazatelj truda, kvalitete i vrijednih radnika koji su produkt onoga što nosite, pokazuje ogromnu dozu ozbiljnosti, predanosti i sinergije sa lokalnom i širom zajednicom.

F-commerce: Dvosmjerna ulica, obostrana korist – fanovi pružaju veliki resurs u oblikovanju Facebook prisutnosti. Upitajte ih izravno kako možete poboljšati tu prisutnost i koristiti najbolje ideje, ako su izvedive. To može samo povećati kvalitetu vaših odnosa sa kupcima.

Facebook alat za odnose s javnošću: Upotrijebite svoj wall da biste objavili vijesti o svojoj kompaniji ili objavili dobrotvorne inicijative i inicijative za društvene usluge u koje ste uključeni. S obzirom na prilično skeptičan pogled koji većina potrošača ima u poslovanju ovih dana, pozitivni odnosi s javnošću idu na ruku ka učvršćivanju vašeg statusa kvalitetne i socijalno osviještene kompanije.

Facebook kao služba za korisnike: Dopunite svoje postojeće opcije za korisnike putem Facebooka. Dopustite kupcima recenzije proizvoda na zidu. Potaknite fanove da s vama podijele svoje iskustvo kupovine. Ako je iskustvo dobro, zahvalite im se. Ako postoji problem, riješite problem JAVNO i ponudite rješenje. Pružajući potpunu transparentnost, upućujete sadašnje i potencijalne kupce na svoju predanost njihovom zadovoljstvu. Prvi put posjetitelj na vašoj Facebook trgovini i stranici obožavatelja koji vas vidi kako ispravno rješavate pritužbu klijenata, osjećat ćete se mnogo bolje u poslovanju s vama. Transparentnost je vrlo važna!

Anela Ramić-Šabanić, Digital & Brand Manager